SAMEN NAAR EEN BLIJVEND RESULTAAT

Bel voor een afspraak

088 500 2070

Belangrijk om te weten

  • Drie uur in de basisverzekering betekent niet dat u al die tijd met de diëtist in gesprek bent. Een aantal zaken vinden plaats zonder dat u er bij bent. Zoals het maken en berekenen van uw persoonlijke voedingsplan, om de verwijzer te informeren, het registreren van uw gegevens in uw dossier etc. We noemen dat indirecte tijd. Directe tijd is de tijd dat u in gesprek bent met de diëtist. Zowel directe en indirecte tijd horen bij uw behandeling.
  • Heeft u meer dan drie uur begeleiding nodig van de diëtist? Geen probleem. U kunt gewoon gebruik blijven maken van de diensten van onze diëtisten. De kosten worden dan echter niet meer vergoed door de basisverzekering. Mogelijk heeft uw zorgverzekeraar nog een deel opgenomen in de aanvullende verzekering. Zo niet, dan komen de kosten voor eigen rekening (zie Vergoedingen & Tarieven)
  • Vergeet niet bij het eerste gesprek om uw zorgpas van uw zorgverzekeraar, een (geldige) identiteitsbewijs en de verwijsbrief mee te nemen naar uw eerste bezoek in NutriCentrum.
  • Als uw afspraak niet door kan gaan, dan moet u deze minimaal 24 uur van tevoren afzeggen. Wanneer dit niet wordt gedaan wordt er een bedrag van 15 euro in rekening gebracht. Deze kosten worden niet vergoed door de zorgverzekeraar; u ontvangt dan een factuur en deze dient u te betalen.

Klacht indienen

Wij doen ons uiterste best om ieder naar wens te helpen. Indien u toch een klacht of verbeterpunt heeft horen wij dit graag. U kunt dit mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij zullen hier dan zo spoedig mogelijk op reageren.

Tevens kunt u bij het Klachtenloket van het Paramedisch Kwaliteitsregister een klacht indienen.